YadeeeeeAsel 3 ay 7 günlük bugün kontrol de doktor boyu da uzamamış dedi. 50 cm doğdu 57 cm bu anormal mi acaba kiloda bu ay 400 gram almış doktor enfeksiyon şüphelendi 2 gün sonra idrar testleri çıkcak böyle olan var mı
Mombaby YadeeeeeAsel boyu iyi bence ama kiloya birsey diyemem genelde ilk aylarda 1 er kilomalinir az alimda alerjiden şüpheli
linaninannesiiii YadeeeeeAsel biz 3 ay 14 günlüğüz kızımın boyu 61 cm kilosu 6200 güzel dedi ikisi içinde . Ama bence bebegınızın boyu gayet iyi kilosu tam olarak kaç şuan