Deletedmom4444 Mdmd Az once 144 beze 107 tl odedim.Getirden aldim biri 120 tane 4 numara 24 tane 5 numara.
serebro Deletedmom4444 ya getirde çoklu paket çıkmıyor benim hep 30 40li vs nasıl öyle çoklu alabiliyorsunuz
Eslemin_Annesiii Deletedmom4444 çok iyi fiyata almışsınız 62 tanesine 120 tl verdim migrostan aldım prima
Mdmd BuzluKahve onun zaten yanına yaklasilmiyor. Neyseki bebeğimin hassas bir popodu yok da almıyoruz😀
luciferrr Mdmd hepsi burada da indirim vardı 112 bez 170ti ikincisi 1tlydi yani 220 bez 170e geldi İnternetten takip edin mağazalarda çok pahalı
escmrk luciferrr bende 2. 1 TL den 3 aydır her indirimde aldım kızım daha 6 kilo 3 numara bez kullanıyoruz ama 4 numara epey stokladım. Şimdi 2 katına çıktı nerdeyse fiyatları
Umii Mdmd ben asla marketten almıyor bezi daha dun getiden 270tane bezi 200 liraya aldim 4numarayi sizinde bölgenizde varsa kullanin bence cok daha uyguna geliyor
Mom73727 Muhyuf iyi olmuş önceden en uygun bir diye oraya giderdik suan bim hepsinden farklı uçurmuş fiyatları
Umii Bety evet degisiyor depolarda ki stok durumlari farkli bende bir kac tane farkli adres kayitli annemler kayinvalidem gorumcem hangisinde varsa oraya istiyorum
Bety minikturta ayy bende düşündüm geçen gün( nasıl yapıyorlarmış eskiden diye ) 😂😂 poşeti de yırtıp yaparlarmış ya eskiden gerçi şimdi poşet bile parayla 😂😂
minikturta Bety ya ahahahha aynen eşim geçen poşeti almış geliyo artık buna saralım diye 😂😂 valla ben getirden yemeksepetinden indirimleri takip edip almaya çalışıyorum ya da marketlerde bizim burda 37 tl kargo bedava olsa da göndersem 😂