Bebeği ağlarken sakinleştiren bir pozisyon var. Bir eliniz popusunda diğer eliniz de kollarını tutarak aşağı yukarı yavaş yavaş indirip kaldırın. Anlatabildim mi pozisyonu emin değilim. Yani hani bebek hoplatırlar ya o pozisyonda ama hoplatmıyosunuz. Beyaz gürültüyle ve kendi sesinizle şişşşşş şişşşşş diyerek sakince bebeği öyle sallayın yukarı aşağı. Bebekler öyle sakinleşir. Gaz sancısı vardır, doymuyodur başka seçenek yok zaten ama ikisi de değilse kulaklarında bir sorun olabilir ağrı iltahap. Doktora gidip teşhis koydurun. Yüksek ihtimal kolik bebektir. Ben de yaşadım bebekler ağlar korkmayın. Sakinleştirmeye çalışın. Biraz yüzüne de hafif üfleyin nefesi gitmesin uzun süre ağlamasın nefes kesik