kartopuannesi Arvnlrn ben kimseye hak geçmesin diye kaydettim takip ettiklerimi bide kontrol ediyodum olmaz falan yazık diye
Humaveannesi58 kartopuannesi evet benimkide eksik yatmış okadar uğraşmıştım hayal kırıklığına uğradım
kartopuannesi Humaveannesi58 yazdım ben biraz daha akşam 18 kafar bekliycem valla yatmazsa çirşeflşk yapacam elimde ekran reami var çünkü 65 ti 52 şuan demekki botlar düştü 52 olduğuna göre gene yatması lazım ama hiç bişey yok
kartopuannesi 2prenss_annesieliff_ sizin telefonda trendyol uygulamsı varsa olması lazzum herkezde var çünkü
kartopuannesi 2prenss_annesieliff_ yarı kişiye yatmış Bazılarına da yatmamış akşam altıya kadar beklemek lazım
Liinda kartopuannesi bana bot hesap demediler, yavaş yavaş yatırıyolarmış yoğunluk olmaması adına. Bekleyip göricem bende
kartopuannesi Liinda beddualı başlık açtım yarıyetten sinirden ağlıycam ya ayrı 1 koleksiyon 2 mağza yaptım 150 kupon yatması lazım hiç birini yatrmadılar