Kizlar dogum yapali 3 haftayi gecti. Dogum yaptiktan 2-3 gun sonra sanki bebegim karnimdaymis gibi tekme hissettim hala hissediyorum ara ara cok degisik bi duygu. Bebegimin karnimda oldugu zamanlari ozletiyo bu hayalet tekmeler.. Boyle bir sey yasayan var mi?