Security23 Açıköğretimden okumak istiyorum üniversite eğitimim yarıda kaldı bazı sebeplerden ötürü okuduğuma değecek bir bölüm olsn istyrm önerilerinize açığım
Aceranne Security23 tıbbi sekreterlik okuyun acayip alım yapıyoruz üç senedir bundan sonra da hastanelere alımlar böyle olacak
Kalpsizim33 Security23 bende sosyal hizmetler okumak istiyorum 2 yıllık teknikerim olur mu ki Tekrar sınava girmek lazım sanki
kurkmantolumadonna Aceranne bende o bölümden mezun oldum ama olmuyor malesef 4 yıl oldu bitireli arkadaşlarımdan 3 ü atanabildi sadece
Aceranne kurkmantolumadonna canım en azından atama var ilan takibi yaparsan bi çok ilin üniversite hastaneleri sekreter alımlarını bu şekilde yapıyor son üç yılda 100 den fazla alım oldu bizim hastaneye ben sağlık yönetimi mezunuyum bizde KPSS de full yapsan yine atama yok
Aceranne Deletedmom7283 valla her sene alım oluyor hastanede çalışıyorum ve alımların Sgk girişini yapıyoruz 😂 kuzeniniz KPSS çalışsın güzel puan alsın her türlü atanır ki önlisans KPSS kolaydır
Aceranne Deletedmom7283 bu arada mühendislik mezunları bile kasiyerlik yapıyor canım maalesef ülke şartları