Oğlum 1.5 yaşında ve anne sütü ve mamayı 8 aylıkken bıraktı sütü zaten ne denediysem içmedi en azından gece uykusuna geçmeden bişeyler yese ya da içse diyorum geceler Uzun sizler bişeyler veriyor musunuz ne verilmeli ya da sütü nasıl sevdirebilirim yardımcı olursanız memnun