pundit benim kızım 2 yaş 10 aylık diğer kızım 2,5 aylık. Evde yardımcımız olduğu halde çok zor. Küçük uyurken büyük ısrarla evin içinde bağırarak koşuyor. Yapma dedikçe daha çok yapıyor. E kıskançlık da var, anneyi babyı teyzeyi paylaşmak istemiyor. Sizin de büyük henüz daha anlamaz o da bebek daha. Sabırlı olmak lazım yapacak nişey yok. İkisini de uyutun, kızınızdan yardım isteyin gel birlikte uyutalım kardeşini ben tek balıma yapamıyorum fln diyin belki o da kardeş uyutuyorum diye sessizce yanınızda durur🤷♀️