Gargamel ben kindyroo diye bir kuruma götürüyorum sanırım bütün şehirelrde var araştırın bir. haftada 1 gün 1 saat öğretmen ve ebeveyn eşliğinde ders yapıyoruz. haftada 2 günde istediğin zaman okulun içinde bulunan parka götürüyorsun çocuğunu orada diğer arkadaşlarıyla oynuyor