Merhabalar, bebeğim 6 aylık olmak üzere. 1,5 aydır falan gündüz uykuları hep yarım saat 🙁 Kurulmuş gibi yarım saati dolunca kalkıyor geri uyutmayı deniyorum olmuyor. Dürtme metotu da denedim işe yaramadı. Bebeği daha büyük olan anneler bu uyku süresi ilerleyen aylarda artacak mı yoksa daha da mı kötü olacak🙁 Bir çözümü var mıdır? Çok teşekkürler.