Havvakck Buradaki postlardan mı etkilendim bilmiyorum ama benim kızım az gülüyor acaba diyorum bi sorunu mu var 5 aylık bu arada sizce doktora götürmelimiyim?
Gulcanyvz Havvakck çok normal canım gülmemesi öyle şeyleri vesvese yapma günlerini kendine ziyan etme çocuğunla keyfine bak kötü düşünme daha çok küçük o
cekoslavakporseleni Havvakck 2 ay gülsün diye bekledim, herkesin bebeği güler bizimki böyle suratı😏 Hala da aynı karakteri bu, güler yüzlü bir bebek değil aşırı ciddi ve sert bakar canım oğlum 😂 Mizacı öyle olabilir
RuzgarGulsah 5 aylık çok küçük daha mizacı gereğide gülmüyordur arkadaşımın bebeği 1,5 yaşında hiç gülmüyor der takmayın kafanızı üzülmeyin 🌺
Vuslat23 Her çocuk farklı kızım suan 13 yasında beveklıgı zorakı gulen bebektı, oğlum şuan 8 aylık 2 ayından berı bıldıgın uzun soluklu kahkaha atıyo hep vıdeoya aldım:)) takılmayın , gelısımı saglıgı kılo kontrolu ıyı ıse tmmdır
Gamze0707 Havvakck bunu nasıl otizme bağlayıp yakistiriyorsunuz doktora sorsanız.size çok kizar yapmayın her çocuk güncel gülmüyorsa söyle hastadir olabilirmi böyle bisey
Eskici777 Ay hayır yaaa. Gülmeyebilir, herkes gıbı cabuk konusmayabılır, erken yürümeyebilir, oyun oynamayı sevmeyebilir yani bambaşka her cocuk.
Gmzthb Eskici777 Kesinlikle katılıyorum 👍🏻 benim oğlum da herşeyi geç yaptı 11 aylıktı oturduğunda 15 aylık suan daha yeni adım atmaya basladı oda 2-3 adım anca, herşeyi püre yiyordu daha yeni yeni çiğnemeye basladı 😌 dediğiniz gibi her bebek aynı değil kesinlikle. Geç olsun, güç olmasın sağlıklı olsunlar yeter. Bebekleri birbiriyle kıyaslamamak gerek her seyin altında hastalık ararsak en güzel zamanların tadını çıkaramadan geçer gider zaten çok çabuk büyüyorlar 😌😌
Gmzthb Havvakck Daha çooook küçük gayet normal ha gülen bebeklerde var ama benimki de aşırı suratsızdı hatta soruyorlardı neden gülmüyor bu çocuk hiç diye bizde artık espriye vurarak morali bozuk diyorduk 😂 8.aydan sonra gülümsemeye basladı doğru düzgün simdi 15 aylık hep gülüyor 🥰🥰🥰
seymabykn Havvakck Mizacı öyledir benim arkadaşımın bebeği 10 aylık olacak hiç denecek kadar az gülmüyor