1mom1babyy Lavinia_21 valla bilmiyorum geçen hafta eşim gidip aldı çeyrek bileklik çeyrek kolye ve 5 adet çeyrek almış hepsine 11.000 TL vermiş ama 3’ü yeni 4’ü eski almış.
KucukAdamm Lavinia_21 Şuan alım zamanidir diyemem ama hedef olarak 875 bekleniyor . Ha bu 875 e belki direk çıkar belki önce bı dipleri görür sonra çıkar orasi risk işte ☺️ ama hedef 875.
Lavinia_21 Katy altın en kötü aldığım fiyata gelmeyene kadar dükkanım kapalı 😅🤣 hiç aklım başımda değil 🤪 hiç riske gelemiyom yahu
Gorkeminannesiii Deletedmom789 inanırmısın foruma geldim sen geldin aklıma yaa ☺️ en son hesabını kapattığını hatırlıyorum ❤️ bebişlerim napıyooo 😍🤭
Deletedmom4444 Katy Benimde kalbime iner yuksek paralarla oynasam 😂😂😂Arkadas zamaninda dinleseydi guzel kar etcekti.
Lavinia_21 Deletedmom4444 zamanında alsaymışım araba parası çıkarırmışım ama hiç risk insanı değilmişim valla. Çok zor kazandığımdan heralde doğuma 3 gün kalaya kadar çalıştım be hiç nefes alamadımki
Mrvts Lavinia_21 aynen yatırım bana göre değil ama TL de çok değer kaybediyor doğru zamanda risk alamıyoruz sanırım 😅
Defneninannesi1108 Lavinia_21 Gecen hafta cuma tam 799 dan alacaktimm. Lan dedim cok yüksekk ya düsersee pazartesi yerim kafayı vs. Pazartesi uyan bak 840 vs kendi kendime basladim yatakda sövmeye. Hemen satardim sunu alirdim bunu alirdim. Esimde bıktı benden alacam parayi elinden para olmazsa stresde yapmazsin diyor 😂