Kızlar 10,5 aylık oğlum bugün gece 12 den beri hiç emmedi. Normalde sabah 5-6 gibi emer şimdi de (12:00) emerek öğle uykusuna dalardı ama yok. Uykudayken vermeye çalışıyorum yine almıyor ki normalde uykudayken verdiğimde çok iyi emerdi. Neden böyle acaba? Memeyi mi bırakacak ki? Böyle aniden memeyi bırakan bebek anneleri cevap verirse sevinirim .