Merhabalar. Oğlum 14 aylık. Yanlız büyüyen bi çocuk bu yüzden eşimle oyun grupları hakkında birazcık konuştuk ve burdaki deneyimli annelerimizden fikir almak istedim. Sizce bu aylar bunun için uygun mu? Herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım yoksa ileride mi tercih etmeliyim? Bildiğim kadarıyla çok sık ve fazla saat aralığı yok zaten bu tarz şeylerde. Teşekkür ederim şimdiden🌸