Haydinn Bunları almayı düşünüyorum molfixten daha ucuza geliyor kullanan memnun kalan sorun yaşayan var mı acabaaa ne dersiniz ???
Balbocegimm Haydinn günlük rahatlık ince bir yapıda. Gece yatarken kullanınca sızdırma yaptı biz de. Prima aktif bebek serisini Uyurken takıyorum. Günlük rahatlık olanı da gündüz uyanıkken.
Hibou Normalde aktif bebek kullanıyorum deneme amaçlı günlük rahatlık almıştım hem sızdırdı hem çok ağır bir kokusu var hemde kızımı pişik yapmıştı hemen bıraktım
Haydinn Hibou anladım canım benim kızım daha hiç pişik olmadı valla olsa çok zordur heralde bi deneyeyim bakayım her bebek ayrıdır çünkü yine de teşekkür ederim🤗
mamanveutdormir Haydinn paketinde yazıyor kızım 3 aylık olacak haftaya 3 hafta önceydi doktor randevusu 5400 dü kilosu ben 3 numaraya geçtim 2 numara 6 kiloya kadar çünkü hafif sıkmaya başlamıştı.. biraz büyük olması daha iyi bence
dygusalmom97 Haydinn aktif bebek veya premium care öneririm günlük rahatlık kötü denedim diğeri de çok pahalı
Uzayiko Haydinn bunları kullanmadım hiç.premium care efsane ama tabi pahalı.2 haftadır aktif bebek’e geçtim ondan da çok memnunum.bunlar hakkında yorum yapamayacağım maalesef😐
mavilimor Haydinn günlük rahatlık efsane bir bez cidden. Hem aşırı ince hemde kuruluk yine aynı performansta. Bide ben gece de takıyodum onu sızıntı yaşamadım hiç.