şimdi doktordan geldik bebeğim 7. Ay 20günlük kilo ya bakıldı kafası çiğerleri herşeyi normal dedi allaha şükür ama daha dişimiz yok sürekli kulağını kaşıyo ve kulağını omzuna koyup yan duruyo doktor baktı hafif pislenmiş ama iltihap falan yok dedi ve gliserin verdi bir damla damlat dedi bende diş mi yapıyo acaba diye sordum sertlik var ama o yapmaz dedi bende anne sütünü duydum acaba bir damla gliserinle anne sütünü damlatsam bişey olurmu ?