Annekizz Kızımın saçları çok seyrekti özellikle tepeleri. 6 aylıkken sıfıra vurdum. Uzadı şuan 10 aylık ama sorun şuki saçının arka tarafı çok güzel ama üst kısımlar yine seyrek. Sağlıklı uzaması için ne yapabilirim ?