Bianne_biogul Merhaba arkadaşlar 19 gün önce akut apandisit ameliyatı oldm açık ameliyat dikişli dün fark ettim sola yattığımda dikiş bölgemde bı şişlik oluyo dokundugumda da şişliği hissediorm çok değil ama taş gbi de bı sertlik var acaba normal mıdır