Deletedmom4444 şimdi bugün 13,97’den aldım, 50 lira banka komisyon aldı. Cuma’ya kadar 15’inde görürse satarım.
İçinden kârı alıp yine anaparayla tekrar dolar alıyorum
pazar günü dolar uçar pazartesi sabah tekrar düşer sabah alırım haftasonuna doğru satarım
kârla da hisse alıyorum halka arzları takip ederim onlar da yükselince onları da satıp yine hisse alırım
Pandemide sasa’nın hisselerini 5 liradan aldım şu an 48 lira kağıdı