Hazalperi Kızlar bu yaş aralığında çocuğunuzu gönderiyor musunuz problem yaşadınız mı fiyatlar ne kadar bilgi verirseniz çok sevinirim
Fatmaaa22 Hazalperi ben 4 aylıkken verdim ama 0-3 yaş arası bebek bakım evi 1400 liraya verdim yemesi içmesi bana ait
Dali05 Hazalperi ben 19 aylikken verdim.Suan 33 aylik hal gidiyor.Bir sikinti yok. Kardesi oldu onu ds 14 aylikken baslatacam ise dönmek zorunda oldugum icin.seneye abi krdes gidicekler
Hazalperi Fatmaaa22 4 ay çok erkendir gerçekten peki uyku olayı nasıl oluyor diğer bebeklerle aynı odada uyuyabiliyor mu
Fatmaaa22 Hazalperi kendi odası ayrı. Zaten bebek olarak iki üç taneydi. Hepsinin odası ayrı içeride ses yalıtımı var odasına ses gelmiyor.
Babybloom Hazalperi yemek uyku konusunda hiç sıkıntı yapmadı, evde daha zor yerdi orada daha kolay. Ama tabi çok hastalık kaptı. Ben zaten annem 1 ay olmayacak diye kreşe vermiştim bir ayın sonunda tam iyileşti alıştı artık derken geri aldık.