Kizlar farkli dusunen lutfen yorum yapmasin . Bazi yazilarda okuyorum sutum yetmiyor mama vermek istemiyorum diyen oluyor . Allah askina mama zehir degil . Bebekleriniz acmi kalsin soruyorum size ? Ben meme + mama veiyorum dogdugundan beri . Hic gocunmadim cevrenin lafina hic kulak asmadim . Mama niye veriyorsun verme diyenlere cocuk acmi kalsin sen gel emzir sutun varsa demisligim bile oldu . Allah askina . Goruyoruz sutu yarayan bebeklerde kilolu mama yiyen bazi bebekler de zayif . Aman mama sisirir bilmem ne diyenlere kulak asmayin . Bebeklerimizin sagligi karninin doymasi bunlardan daha onemli 🙏🏻