Badece daha önce kan oldu mu? Ben kendi sürecimi anlatayım belki faydası olur size. Kakadaki kan ve mukusu ilk etapta önemsemedi doktor hanım. Fakat oğlum sonrasında bardak bardak kusmaya başladı. Neredeyse bütün günümüz kıyafet değişmekle geçiyordu. İdrar, kan ve gaita tahlili verdik. Gaitada amip kisti görüldü diyerek bebeğe antibiyotik verdiler. Aklıma yatmadı fakat doktor hanım epey korkuttu beni, kusma artar yatış yapmak gerekir vs diyerek. Amipli dizanteri teşhisi sebebiyle antibiyotiği kullandık. Fakat bulgular çok az bile gerilemedi. Süt ürünlerini kesin dedi doktor hanım. Onu da yaptık fakat yine gerileme yok. Bir profesör bulduk alerji konusunda. Deride prick test yaptı bebeğe, oğlum 3.5 aylıktı. Her şeye az miktarda alerjisi var dedi. Her şeyden diyete girdim. Yine değişmedi hatta bu dönem oğlum sadece mukus ve kan şeklinde kakalar yapmaya başladı. 4 aylıkken Bülent Şekerel beyi tavsiye ettiler. Proktokolit teşhisi koydu oğluma ve katı gıdaya geçmezsek bulguların ne yaparsak yapalım düzelmeyeceğini söyledi. 4.5 aylıkken katı gıdaya geçtik ve elhamdülillah kaka tamamen düzeldi. Bizde deride bir bulgu olmamıştı. Sadece kakada sorun varsa ve yoğun kusuyorsa bence vakit kaybetmeden Bülent hocayla görüşün. Alerji uzmanı olmayan pediatristler bu konuları haliyle bilmiyorlar, vakit kaybetmemek daha iyi olabilir.