Ataselim Anneler bebegim 5 aylık. 3 gün oldu kaka yapmıyor. Yenidoganlarda 1 haftaya kadar normal kabul edilir. Ama 5 ay yeni doğan olmuyor heralde dimi.
Ataselim Asyaayaz1 teşekkür ederim. Valla sıkıntı ediyorum. Sancı olur vs. Habire yiyor ama çıkarmıyor. Çişini bile tutuyor bazen geceleri