Bilalinur Bebegim 1ay 17 günlük dünden beri gerneşiyor ve gaz çıkartmaya çalışıyor ondan sonra kusuyor hemde fena kusuyor sizce napabilirim doktora götürmelimiyim
Deletedmom454 Ben bunu 3 aylık olana kadar yaşadım fışkırır tarzda kusuyodu gazdan dolayı olabiliyo o ama yine de bi doktora götür bence reflü kaynaklı da olabilir ona göre bi şey söyler en azından