Seymaarda35 bi çok kişi memnun ama biz memnun kalmadık, normalde gazlı bi bebek değildi, 20. Günde doktor bağırsağı için probiyotik gerek kullan dedi, asla gaz sancısı çekmeyen bebeğin 2 gün kıvrandı ağlamaktan helak oldu. Bende damladan mı acaba dedim 3. Gün vermedim kendine geldi yavrum, bi daha da kullanmadım. Gaz damlası bile kullanmadım. Biogaia gaz damlası değil bu arada probiyotik damla. Bağırsak düzenleyici yani.