Ne kadar sanslısınız sevmemesi çok iyi. Süt iyi bişey değil ki. Doktorlarda önermiyor artık. Benim kızım süt içmek istiyor sever alışır diye süt içilmez süt yoğurt yapılır daha olmadı diye diye geçiştiriyorum. 🤷♀️Fermente olmadan vermeyin zaten ❤️ Kızım 3 yaşında. Daha sütün tadını bilmez.