Elifumut1617 Kızlar ben bebivita mama kullanıyorum 7 aylık oğlum gece 3 4 kez kalkıyor doğmadığını düşünüyorum ama ben mama 160 cc falan veriyorum sizinkiler çok kalkiyormu böyle bence 4 kere kalkmak çok fazla değil mi ne yapayım bilemedim
AzraBabyy Elifumut1617 ohoo sadece açlıktan kalksalarr… 6 aydan sonra vücutlarının gece beslenmesine de ihtiyaçları yok aslında ama alışkanlık huzursuzluk
Nur1212 Elifumut1617 3 aylık kaldırmasam sabaha kadar uyur 12de besliyorum gece bir kere kalkıp besliyorum zaten sonra 8de kalkıyor kendisi