Hayırlı geceler kızlar daha öncede yazmıştım kızımın dilinde şişlik var diye tükürük bezi kisti çıktı ameliyat olması gerekiyordu. Bugün gün aldık ve yarın sabah kızım ameliyat olucak. Lütfen kızım için dua edin.daha 2,5 aylık rabbim bana bağışlasın.