Günaydın kızlar simdi size bir sey sormak istiyorum. Belki de bu durum başına gelen vardır.
Oglum 3 yasina yaklaştı (34) aylık özellikle son 1 2 aydir asiri titizlik halleri basladi.
Ornek vereyim mesela igne ucu kadar bir yeri islansa hemen kirlendi çıkaralım diyor. Zaten sürekli ellerini yıkıyor. Evin pırıl pırıl olmasi gerek koca adam gibi benim goremedigim yerleri gösteriyor. Ayrıca kasik catali 1 lokma yemek alınca bırakıyor kirli dokunmam diye. Halbuki temiz catal kasik. Oyuncaklarını hep temizleriz. Bi de diyor ki “bez al da suralari silelim”.
Bu sekilde olan var mi? Varsa nasil davranmam gerek?