Kızlar ne zaman 5 ayı bitti 6 ya geçtik uyku düzenimiz alt üst oldu bi rutinimiz vardı ve bu rutine göre gece uykularımızda iyiydi. Kızım memede uyuyodu her zaman artık onu da istemio napsam geceleri uyutamıyorum dişin görselinide atacam. Gündüzleri keyfinin yerinde olduğu zamanlarda oluyo aniden ağladığı zamanlarda oluyo. Benim sorum siz nasıl geçirdiniz diş dönemini. Bu nasıl bi dönem atak gibi sürekli sürekli ağlamasımı gerekiyo biz o dönemdemiyz eğer öyleyse ne zaman düzene geçer acaba değilse neden böyle oldu artık bitik hissediorum kendimi napsam uyumuyo yaa