Minkpndam eltim de aynısı yaşadı, sleepy natural kullanıyorum ben bio değil çok memnunum ya en ufak bir sızma pişik hiçbirşey yaşamadım🙏🏻 Prima kullanırken bile gece bakıyordum oğlum sırılsıklam olmuş üstü başı. Çok şükür sleepye geçtiğime hiç pişman olmadım. Eltim de kullanıyordu bio naturel kullanıyım dedi üst üste o kadar taşırma yaşadı ki.