Kizlar 10 ay 13 günlük kizim var normalde 2 uyku yapar toplam 3 saati bulurdu bir haftadır yarim saat 45 dk anca uyuyor gunduz kisa uyudugu icin aksam 7 gibi uyuyor sabahta 6 gibi kalkiyor neden boyle oluyor anlamadim ne guzel aksam 8 gibi yatip sabah 7.30 gibi kalkiyordu nasil düzeltebiliriz var mi benim gibi olan?