10 aylık oğlum var 5inde doktora burun akıntısıyla gittik bişey olmadığını söyledi 9nda öksürük hırıltı var diye gittik farklı bi doktora. Bronşiolit dedi nebul olarak ilaç başladık. Antibiyotik ve ağrı kesicilerle birlikte. Biraz hafifledi. Bence çok ilerlemeden sizde bi doktora götürün. Havalar soğudu. Mikroplar çoğaldı. Aksatmayın.