Aslan-28 Arkadaşlar 45 günlük kızım var hem gazla uğraşıyoruz hem reflü ile çocuğum ya ıkınmaktan uyuyamıyor yada kusmuk geliyor ağzına lıkır lıkır yutuyor bazı günler hiç uyumuyor ne yapacağım artık bilemiyorum biogaia kullandık bi etkisini göremedim şimdi aguline kullanıyorum oda ilk gün çok güzel uyku yaptı ama şu an pek etkisini gösterdiğini söyleyemem sizler ne kullandınız bu süreçte
Mys01-01 Aslan-28 canım biogia olan degıl bigaia olanı al d vitamın prebriyotik var ıcınde inan tek çarem o oldu
Arzu042 Aslan-28 Aslan-28 kimyonlu su içirdim arka arkaya gaz çıkardı kakakasını yapamadığın da saf doğal zeytinyağı bir çay kaşığı veriyorum çok rahatlayıp yapıyordu
Mavis34 Aslan-28 bizde 50 günlüğüm aynı durumdayız yavrumun ağlamadığı huzurlu olduğu 2 saat yok hep kıvranıyor. Poposuna ve makat ağzına masaj yapınca genelde.kaka ve beraberinde gaz çıkıyor yeni keşfettim. Biogai ve Sab simplex kullanıyorum ilk günlere nispeten sancıları azaldı ama çözüm değil tamamen çözüm bulamadim
Ayaz_Eymen Aslan-28 gel bana sor neler çektiğimi şu gaz belasından şükür kurtulduk Allah sana önce sabır sonra dayanma gücü yavrunada sağlık versin geçecek ama zaman istiyor benim bebeğimi nurse harvys şurubu bitkisel temiz bir surup o rahatlamıştı reflü de vardi yastık kullan sen kullanma diyenlere bakma yumuşak ince bisey kullan reflü icin de molitilium şurup halla kullaniyorum düzeltti çocuğu
Aslan-28 Arzu042 kakasını yapıyor çok şükür ama demekki yetmiyor yinede ıkınıyor sürekli.Kimyonu kendim içiyorum bebeğe ağır gelir diye denemedim hiç
Berilsmom46 Arzu042 zeytinyağı öneriyor mu ki dr lar benim kızım da yapamıyor kakasını aklımdan zeytinyağ vermek geçiyor ama korkuyorum birşey olur diye
Aslan-28 Mavis34 Allah sabır versin canım bize 3 aydan sonra düzelir diyorlar ama sanki hep böyle gidecekmiş gibi hissediyorum çok yoruldum artık ne çocuğum uyuyor ne ben perişanız
Aslan-28 Ayaz_Eymen sağol canım yastık kullanıyorum bende.reflü yatağı da aldım ama onu sevmedi pek kayıyor sürekli yataktan.Bizde gavıscon ınfant kullanıyoruz bakalım inşallah geçer kaçıncı Ayda geçti sizinki
Ayaz_Eymen Aslan-28 kuzum 5 bucukta azaldı 6 da bitti bu defa ek giďa başladı gazlı bebekler bu sefer ek gidada zorluk çekiyor hemen kabız oluyor bu defa gaz gibi yine sancı zeytin yağı fitillle geciriyorum yumusatan gidalarda var çocuk yetistirmek cok zor o yüzden cennet annelerin ayaklarinin altında ömrümde bu kadar cekmedim 3 ay uykuyu unuttum 3 ayı hic unutmiycm geciyor zor geçiyor kolik bebekti
Yasemin08- Aslan-28 biZde aynı sıkıntılarla uğraşıyoruz.doktorumuz reflüsü için ilaç verdi onu kullanıyoruz okun dışında gaz ilaçları falan ama her bebekte farklı ilaç etkili oluyor bence. Bizde tam çözüme ulaşmış değiliz ama önceye göre biraz daha iyi. Açıkçası bazen zeytin yağı içirmek zorunda kalıyoruz. Elma yağıyla zeytin yağıyla ayaklarına ve karnına masaj yapıyorum sürekli. kiraz çekirdeği yastığı kullanıyorum.uyuduğunda reflü yatağına kesin koyuyorum anason kimyon ve humana çayları içiyorum. Başka da çözüm bulamadım
Minigi-43 Aslan-28 biz de gazlı bir bebegiz krizi gelince sabaha kadar agliyor biogaia ve metsil kullaniyoruz biz insallah gecer kisa zamamda bebeklerimizin gazı gaz masajı yapın birde ılık duş da rahatlatiyor
Aslan-28 Ayaz_Eymen valla uykusuzluk beni perişan ediyor bide gurbetteyim tek başıma daha çok zorlanıyorum beş ayda delirmezsem iyi 😔
Redpepper Kimyon çayı iç kendin, bebeğe de nurse harveys şurup bize iyi geldi, 3. Aydayız baya azaldı, ilk 2 ay çocuk ıkınmaktan çatlıcaktı artık. Gaz varsa zaman tek ilacı şuruplar damlalar az biraz işe yarıgor
Ayaz_Eymen Aslan-28 sabır bak sabır gececek bende aynıydım hala ayniyim gurbetteyim esim asker hep uzak kaldığım yerde tanidik yok yavruna sarıl büyüyecek bir gülüşü dünyanı degistirecek inan, hep böyle kalmyacak ben psikolojiyi bozmuştum simdi dönüp bakiyorumda geçiyormuş beee ama o bebenin kokuna cok ihtiyacı vqr bol bol sarıl güvende hissetsin
Ayaz_Eymen Yasemin08- Allah korusun bak araştır kalp damarini zayıflatıyor kalbe vücuda giden damarlar sinirler hepsi ayak altinda agzina burnuna elini yanlışlıkla değdirme korkunc sonuclar var bak
Muges4 Aslan-28 bizde gazlıyız ıkınmaktan uykusu bölünüyor sürekli 33 günlüğüz daha. Biogaiga kullanıyorum bende ama birde nurse harveys şurup sanki azda olsa hafifletti ama tamamen bitirmiş değil. Kendini sıkıyo sıkıyo kıpkırmızı oluyo
Muges4 Aslan-28 evet ikisi birlikte. Biogaiga zaten bağırsak düzenleyici prebiyotik. Akşam belirli saatte 5 damla veriyorum. Nurse harveys şurup gaz için. Günde 3 kere 1 çay kaşığı veriyorum
SB_ Aslan-28 biogaia gaz damlası değil.. Biogaia yalnız başına bi işe yaramıyor Sab simplex veya metsil gaz damlaları çok etkili Ikisinide kullandim en çok sab simplexde çare buldum Kusmaması için karnını doyurduktan sonra hemen yaptırmayın bi 10 dakika bekleyin ve yattığı yerin baş ve sırt kısmını biraz yükseltin tam düz yatmasın