Hahahahah12 benim oğlum 2.5 aylık günde 4 kez her burun deliğine 2 şer damla kullanıyorum doktorumuz asla burnu aspratörle çekmememi söyle ama özellikle geceleri çok artıyor o yüzden temizliyorum yalnız eğer geçmeyen hırıltı hapşuruk özellikle öksürüğünüz ve ateş varsa mutlaka doktora görünmeli bronşit salgını var malesef