Kader_dmrbs yaklaşık 15 gündür 8 sylık ve 5 yaş iki çocuğumla bu grip yüzünden mahvolduk. Doktor bize de influenza tanısı koydı. Aşırı inatçı bir ateş yapıyor. Öksürük için nebülizatör kullanıyoruz,bebeğim bir hapşırıyor iki burun deliğinden de yeşil mukus çıkıyor,çok akıntısı var yani. Geçmiş olsun size de