HafsaLina İlk alerji maması kullanmaya başladığınızda bebeğinize ne gibi değişimler oldu ve kaka sıklığı nasıldı kızlar 🌸
Ogulcan HafsaLina bizim kaka sıklığımız da sorun yoktu canım başladığımız da ek gıdaya geçmemiştik mama kullanıyorduk günde 2 kere yapıyordu hep hiç artıp azalmadı
HafsaLina Ogulcan bizimki anne sutu artı mama olarak gidiyo ama mamayi içtiğinde hemen kaka yapiyo ve poposu kızardı
Ogulcan HafsaLina ozaman mamanın içinde ki birşey iyi gelmemiş alerji yapıyor canım bizimde yediği birşey alerji yaparsa poposu kızarıyır
Ogulcan HafsaLina canım onu biz kullanıyoruz o tam alerjik değil ozaman sizin neocate falan kullanman lazım o daha ileri bi mama
Ogulcan HafsaLina bilemedim sonuçta tepki veriyor bize doktorumuz numune mamalar verdi öyle oğluma yarayanı bulduk alerji mamaları da kendi aralarında ayrışıyor