Aynısını yaşıyorum sıtmaya giriyorum hep öksürüyorum bebeğe dikkat edin maske vs takın ben öle yapıom bana arveles yapıldı iğne iyi geldi ilaç kullanıyorum çok sağlıklı değil ilaç almam bebeğim 2 aylık ama bakamıyorum ona benim ayakta olmam lazım kucağıma alamıyordum dün sabah hep ağlamış yatağında kucak isemiş gücüm yoktu almaya