Merhabalar güzel anneler kızım 34 aylık bebeğim ilk doğduğunda bu uygulama ile büyüttüm diyebilirim sabah akşam buralardaydım ama büyüdükçe pek giremez oldum şimdi yeniden sizlerin fikirlerine ihtiyacım var be buradayım. Eşimin işi nedeniyle Sakarya’ya taşınacağız bende çalışacağım şimdiye kadar hep beraber vakit geçirdik ama şimdi kızımı kreşe vermek zorundayım. Adapazarı’ndaki kreşler doktorlar ile ilgili önerisi olanları bekliyorum.
Şimdiden teşekkürler herkese :))