1 yaşındaki Bebegim il değişikliği nedeniyle 1 aydır geceleri uyumuyor ev güneş görmüyor pek,sabah 7 de yatıp ikindi kalkıyoruz.baybay night damla kullandım fakat oda uytmadi.ilk gün 10 sonraki gün 20 damla verdim.fakat hala uyumuyor.3 gündür deniyorum,huzursuzluk oluyor ama uyumuyor bu seferde kalkıp oyuncak oynuyor.bide hiç pişik olmayan bebek pişik oldu.Çok çaresizim öneriniz var mı