Incilara doğumun 21. gününden bildiriyorum gerçekten geçiyor. Ben de sezaryen oldum ama yok böyle bir ağrı sancı, dedim ben artık düzelemeyeceğim o kadar kötüydüm ne yattığım yerde dönebiliyordum ne kalkabiliyordum. Bide bunlara ek gaz sancım ve kabızlığım vardı. 10.günden sonra düzelmeye başladığımı farkettim şu an halâ bazen ameliyat yerimde acı oluyor ama kabızlığım tam geçmedi bağarsaklarım eski düzenine dönemedi. Ama ilk günlere nazaran çok şükür çok daha iyiyim tavsiyem ise bol bol su içmeniz ve hareketsiz kalmamanız olacak biliyorum canınız çok acıyor ama evin içinde yürümeye gayret edin faydasını göreceksiniz. Doktor bana antibiyotik ve ağrı kesici vermişti antibiyotiği düzenli kullandım ağrı kesiciyi ise ağrım oldukça kullanmamı söyledi ben de emzirme döneminde olduğum için çok az kullanmaya çalıştım. Ama şu bir gerçek ki imkanı olan şartları elveriyorsa kesinlikle normal doğursun ameliyattan sonra ne çektiğimi bir ben bilirim bir de Allah. Birkaç gün sonra sizin de birşeyiniz kalmayacak çok geçmiş olsun güle güle büyütün yavrunuzu 💐