Anne888 Kızlar bebeğim gece beni emip yatardı gündüzleri mama veriridim artık emmiyor emmek istemiyor bende mama yapıyorum ama mama içerken uyuyakalıyor gazını çıkartamıyorum bir sorun olur mu ? 4 aylık
__asyanil Anne888 açken bide emzir benimkilerde tokken emmez açken saldrırlar memeyi görünce seviniyolar😂😂
Masalina Anne888 uyuyorsa sıkıntı yapma gazı olan bebek ağlaya ağlaya uyanır v. Uyanırsa o zaman gazını cikarirsin
ogr_anne93 Anne888 Gece emziriyorum. Bir ara biberona çok alıştı gece emmek istemedi. Biberonu değiştirdim ve sürekli meme teklif ettim. Artık emiyor.
MinnakTosbagm Anne888 Uyurken ağlamıyorsa hiç bir sorun yok ben gazını çıkarmayıda kesmiştim emzirirkende uyurdu mama içerkende hala öyle yapıyorum
Ohaezgi Anne888 4 aylıkkrn gece gazını çıkarmıyordum kendi çıkarıyordu ki zaten gaz problemimiz olmadı bizim doğduğundan bu yana. Uykuda içer mamasını geceleri
Nur1212 Anne888 olursa çıkarıyor evet gece bir kere beslemeye kaldırıyorum zaten yoksa kendisi sabaha kadar uyuyor