gurbet_gelini12 ben 20 kilo verdim karbonhidrat ve şekeri kestim, yemek yaparken ne olursa olsun hep zeytinyağı kullandım diğer yağları kestim, süt Yeşilçay detoksu uyguladım, her akşam 30 dakikalık tempolu yürüyüşler yaptım bir ara Ramazan girip düzenim bozuldu ama baktım vücudum vermeye devam etti metabolizma hızlandı sanırım şu an aynı devam