Aranızda benim gibi olan var mı olupta çare bulan… gündüzleri sütüm olmuyor neden böyle anlamıyorum geceler ise dolu dolu oluyor. Gündüz dinlenmiyorsun diyenleriniz olabilir ama gündüzleride çok güzel dinleniyorum uyuyorumda arada ama yinede gögüslerimde süt olmuyor. bebeğim gündüzleri emerken sürekli kendini memeden geri atıyor gögüslerimde gündüz yumuşak oluyor sevmiyor o halinide. Gece 12-1 de uyuyor bende 3-4 gibi yatıyorum o kadar saat ayakta duruyorum uyumuyorum gögüslerim taş gibi oluyor süt doluyor. Gündüzleri uyusamda asla olmuyor neden anlamıyorum aranızda buna çare bulan var mı.. bebeğim 2buçuk aylık