Merhaba hanımlar
Bebeğim 2 aylık. Doktor muayenemizi olduk.
3800 doğdu miniğim. Şuan 6250 gr.
Hem mama hem anne sütü gittik bu zamana kadar.
Doktor yavaş yavaş mamayı bırakmaya çalışın dedi. Tamamen anne sütüne dönmesi için.
İştahlı bir bebeğim var. Sürekli de emziriyorum.
Hani şu çişli bez sayısı olayı var ya? Yeterli beslenen bebeklerde çişli bez full dolu mu olması gerekiyor günde 5-6 kez. Yoksa hani ıslanması yeterli mi çişli olması yeterli mi?