Arkadaşlar bebeğim 2 aylık. Gece sık uyanırdı ilk defa bugün yarı kundak yaptık burdaki anneleri dinleyip:) anne hissi işte bisey olur mu tedirginliği var uzerımde başını beklıyorum😀😔 uyusam o bunalıp sıkılmaz değil mi bişey olmaz değil mi?? Uykuya dalamadı henüz olduğu yerde henüz daha ağzını şapırdadıyor minik sesler cıkarıyor halbuki emzirip kundak yapıp da yatırdık,,