Yenigelinnn Acil Kizlar dün kızımı hirilti sebebiyle acile götürmüştüm ventolin hava yazdı doktor gece yatmadan kullandım daha çok öksürüyor böyle bişey başına gelen var mi çok korkuyorum öksürüğü arttığı icin
oykununannesiiii Yenigelinnn ben kullanıyorum evde hava getiyormuşum sabah akşam ventolin mi sadece verdiniz çünkü içine serum fizyolojik de koyuyorlar
Kadriyeyuksel Yenigelinnn Normal birşey çocuğun ciğerlerinde ki balgamı söktürüyor o yüzden normalden çok öksürür çocuk balgam azaldıkça öksürmesi de azalır.
Yenigelinnn oykununannesiiii Normalde koyuyordum serum bu akşam yarısından az koyup sadece ventolin verdim ama ventolini yarısından az koydum böyle derinden öksürmuyodu ehe ehe yapıyordu sadece
oykununannesiiii Yenigelinnn öksürmedik kötü birşey değil balgam sökmek istiyor ondan öksürüyor önemli olan çok sık olmaması. Çünkü hava rahatlatır iyi gelir yani
Yenigelinnn oykununannesiiii uyumuyorum onu takip ediyorum insAllah çok aşırı oksurmez burnunu çekiyor ondan sonra oksuruyor
Yenigelinnn Kadriyeyuksel Allah razı olsun bilgi verdiginiz için ilk bebeğim olduğu için deneyimim yok o yüzden korkuyorum hemen
Kadriyeyuksel Yenigelinnn Anlıyorum sizi benim de ilk bebeğim ben 2 hafta kullandım hava başta sizin gibi korkmuştum öksürüğü çoğaldığı için sonra doktorumuzla görüştüm o anlatmıştı da öyle rahatlamıştım daha sonra iyileşti zaten. Geçmiş olsun.