oykununannesiiii biz 2-3 hafta önce ailecek geçirdik ama rsv miydi hiç bilmiyorum. Feci bir burun akıntısı oldu. Oğlumda sinüzitte var belki onun etkisi olmuştur. Ama hiç ateşi çıkmadı. Ateş olmadığı için antibiyotiksiz atlattı ama o arada bol bol burun yıkama yaptık.