tuzvelimon benim oğlum 4 günlük iken test yapıldı.bir kulaktan geçemedi.Sonrasında 15 günlük iken test tekrarlandı ve geçti.Doktor geçirmemesinin normal olduğunu söyledi.Kukağında anne karnından yeni çıktığı için su,pislik vb.maddeker olabiliyormuş.Sizde teste kadar banyo yaptırmayın ve endişelenmeyin.Muhtemelen bir sorun yoktur.