tuzvelimon biz de 5. Gün kontrolünde geçememiştik,doktor her gün yıkayın kulağındaki sıvı aksın temizlensin demişti,hatta yıkarken kulağına su gitmesin diye çabalamayın,normal şekilde yıkayın ki açılsın kulakları dedi,15. Gün kontrolünde geçti ikisinden de,sadece doktora gideceğimiz gün yıkamadık ,onun dışında her gün yıkadık ,göbeği zaten 5. Gün düşmüştü ,tedirgin olmayın geçersiniz umarım